EN DE PL

Warsztat

Lincoln

Zdjęcia:

Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII
Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII
Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII
Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII
Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII Lincoln Mark VII   

Model: Mark VII
Rok produkcji: 1984
Silnik: 5,0L
Skrzynia biegów: Automatyczna
Historia:

Silnik 302cui jednopunktowy wtrysk. W oryginale biały. Ze względu na to iż to chyba jeden z ostatnich produkowanych typowych krążowników, za duży, za ciężki, typowe niewygodne do wsiadania coupe - jednym słowem wspaniały. Był pierwszym samochodem na świecie w którym seryjnie montowano ABS (od 1987).

Co zrobiliśmy??:

Kupiony kilka lat temu w Niemczech za jakieś tysiąc EUR.  Nasz też nie skąpi jeśli chodzi o rozwiązania techniczne - elektroniczna klimatyzacja, hamulce tarczowe na wszystkich czterech rogach, elektronicznie sterowane pneumatyczne zawieszenie, szyby, lusterka, fotele pełna elektryka. czterech wersji fabrycznej miała jednak pewną wadę - był trochę mułowaty. Podnieśliśmy kompresję, wymieniliśmy wałek rozrządu na hardziejszy, zamontowaliśmy wielo-iskrowy zapłon Malloryego i ... właściwie niewiele to dało. Jak się okazało konieczna była wymiana fabrycznych kolektorów wydechowych żeliwnych na rurowe.