Plymouth
Duster czyli mały Mopar, powstał jako konkurencja dla Ford'a Maverika i Novy od GM by na torach ktoś mógł konkurować z nimi w tej klasie. Jako, że powstał na bazie Valianta udało się przeprojektować tak nadwozie by powstało z tego dwudrzwiowe coupe. Dodatkowo dzięki takiej konstrukcji zapełnił lukę gdy Barracuda zmieniła platformę z A-body na E-body.
SILNIK
Oryginalna pochylona “szóstka” 225cui (poj. 3700ccm)
Kuty wał napędowy, sportowy wałek rozrządu, żeliwna głowica, dedykowana miska olejowa, kolektor dolotowy Clifford’a wzbogacony o rasowany gaźnik Holley 390 HP. Turbina Garret z chłodzeniem wodno-olejowym. Intercooler, zawór Blow off oraz dolot zimnego powietrza. Dedykowana
aluminiowa chłodnica i zapłon MSD dla silników turbodoładowanych. Nadciśnienie regulowane
w granicach 5-8PSI.310 KM. Dedykowane kolektory wylotowe oraz wydech ze stali nierdzewnej wraz z zaworami QTP i dedykowanymi końcówkami.
NAPĘD
Trzystopniowa skrzynia biegów typu A904. Konwerter momentu obrotowego. Dźwignia zmiany biegów zmieniona z kolumnowej na podłogową Hurst’a.
ZAWIESZENIE
Przód: regulowane amortyzatory w sprężynach typu QA1. Rurowe ramiona wzmacniające. Przednie stabilizatory zawieszenia.
Tył: oryginalne moparowskie sprężyny piórowe z regulacją antywstrząsową QA1.
HAMULCE
Przednie tarcze hamulcowe Dart z 1970, z tyłu – hamulce bębnowe.
KOŁA /OPONY
14” Felgi SS z oponami Cooper-a.
KAROSERIA
Wierna kopia grafiki z roku 1971 Plymouth Duster Bobs Yowells malowana w tamtych latach przez Greg-a z Akron. Wloty na masce do chłodzenia komory silnika i doprowadzenie zimnego powietrza do układu dolotowego systemu turbo.
WNĘTRZE
Umieszczono tu urządzenia pomiarowe systemu turbo oraz temperatury. System CarAudio
- odtwarzacz Becker Mexico oraz wzmacniacze i głośniki firmy Rockford Fosgate. Akumulator
z Kinetic Audio.